متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

قسمتی از متن پایان نامه :

امام رضا(ع) می فرماید:

مؤمن نباشد تا آنگاه که سه ویژگی در او باشد: سنتی از پروردگارش، سنتی از پیامبر و سنتی از امامش. اما سنت از پروردگارش رازداری می باشد و اما سنت از پیامبرش نرم رفتاری با مردم می باشد و اما سنت از امامش شکیب­ورزی در تنگنایی و تهی دستی می باشد (حرانی، 1385).

 

  1. صبر و بردباری

واژه صبر در قرآن در بسیاری از آیات مطرح شده و در مورد تبلیغ دین بیشتر به صبر سفارش شده می باشد. ای کسانی که ایمان آورده اید، در کار دین صبور باشید و همدیگر را به صبر سفارش کنید و همواره مراقب دشمن باشید و تقوای الهی پیشه کنید (آل عمران، 200). استقامت کن، همان گونه که به تو دستور داده گردید و با کسانی را که با تو به سوی خدا رو کرده اند، طغیان نکنید؛ زیرا که خدا از اعمال شما آگاه می باشد (هود، 12). خود را از کار ناپسند باز دار و بر آسیبی که بر تو وارد آمده می باشد، شکیبا باش. این حاکی از عزم و اراده تو در امور می باشد (لقمان، 17).پیامبر(ص) خطاب به اصحاب خود می فرماید: آیا شما را آگاه نسازم که کدام یک از شما از نظر اخلاقی بیشتر به من شباهت دارید؟ گفتند: بله، یا رسول الله، فرمود: خوش اخلاق ترین، بردبارترین و در حق خویشان نیکوکارترین شما و کسی که در خشنودی و خشم از طرف خود بیشتر عدل و انصاف را رعایت نمایند (حرانی، 1385).

«مؤمن پیش روی حوادث سخت و تکان دهنده ثابت و استوار و به هنگام ناخوشایندها محکم و پابرجاست. در بر ابر بلاها صبور و پر تحمل، پیش روی نعمت ها شاکر و به آن چیز که خداوند روزی اش ساخته قانع می باشد. مؤمن به دشمنانش نیز تعدی نمی کند و بار خود را بردوش دوستانش نمی گذارد، مردم از او در آرامش هستند، هر چند جان و تنش در زحمت باشد (محمدی ری شهری، ۱۳۷۷، ج ۱، باب ۲۹۱، حدیث ۱۴۰۸، ۳۳۲ ).

  1. انصاف

پیامبر(ص) می فرماید:

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ای علی، سرآمد اعمال سه خصلت می باشد: 1. از جانب خود درمورد دیگران انصاف دادن؛ 2. مال را با برادران ایمانی در میان نهادن؛ 3. همیشه در همه حال به یاد خدا بودن (حرانی، ۱۳۸۵).

امام علی(ع) خطاب به مالک می فرماید:

مبادا نسبت به مردم چونان حیوان درنده ای باشی که خوردنشان را غنیمت شماری؛ زیرا آنان دو دسته­اند: یا به دین تو برادرند و یا به آفرینش با تو برابرند (همان، 209). مبادا افراد خوش کردار و بدکردار به نزد تو برابر باشند که این باعث دل سردی خوش کردار از نیکوکاری و دل گرمی بدکردار از بدکاری گردد (همان، 213). حق مردم را از جانب خود و اطرافیان مخصوص و خویشاوندان نزدیک و آن کس را که از رعیت خویش دوست می داری، به انصاف رعایت نمای (همان، 209). بایستی که دوست د اشتنی ترین کارها در نزد تو کارهایی باشد که با میانه ­روی سازگار­تر و در دادگری دمسازتر می باشد (همان، 211).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

1-4-1  هدف کلی

مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتارشهروندی مشتری با لحاظ کردن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان.

1-4-2  اهداف جزئی:

  1. مطالعه تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بر رفتارشهروندی مشتری.
  2. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی با در نظر داشتن تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بررفتارشهروندی مشتری.
  3. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان  با فرمت ورد