متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

قسمتی از متن پایان نامه :

  • اقدام کردن بر مبنای اصول، ارزشها و باور ها

ارزشها، همان باورها و مفاهیمی هستند که به دلیل برخورداری از جایگاه و اعتبار ویژه، قابل معامله و مصالحه نیستند، عالی تر کردن آن ممکن اما انکارش غیر ممکن می باشد. در سازمانهایی که بر اساس ارزش ها مدیریت می شوند، ارزش های سازمانی، معیار تصمیم گیری ها درکلیه سطوح سازمانی می باشند بنحوی که:

  • در هر جایگاه تصمیم، ارزش ها اهمیت بنیادی دارند و موضوعیت گزینه ها فقط به این خاطر می باشد که ابزاری برای تحقق ارزش ها هستند..
  • مقصود از اظهار رسالت، بصیرت و ارزش‌های سازمان، این می باشد که  افراد  سازمان  همگی بایستی موافق با مأموریت و بینش و ارزش‌های سازمان باشند زیرا قبول نکردن آن‌ها، خود می‌تواند منبعی برای بروز تعارض گردد
  • هر تصمیم یا کشمکش یا اختلاف نظر تیمی بایستی همسو با ارزشهای سازمانی گرفته  و حل و فصل گردد. ارزش های مشترک – همچون مغناطیسی قدرتمندند که همه کارکنان را به سوی یک موضوع مشترک هم جهت می نمایند (رستگار،1392). .

 

  • راستگویی

سخن وگفتار از روی حق و حقیقت، هنگامی که واژه مقدس راستگویی و صداقت را می شنویم، مفاهیم زیر به ذهن خطور می کند:

– رسیدن به مقصود ـ پیمودن راه راست ـ آسایش وجدان ـ ریشه همه فضیلت­ها ـ محبوب خداوند شدن ـ گوهری  ارزشمند ـ میوه عقل ـ شجاعت ـ عزت نفس.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

ـ حفظ ایمان ـ نشانه خردمندی ـ تکریم به شخصیت دیگران ـ اوج بندگی.

ـ شتافتن به بهشت ـ بهترین راه نجات ـ ترس از خدا ـ نشانه به یاد خدا بودن.

ـ ستیزه­جویی با شیطان ـ زنده نگه داشتن دل ـ آباد کردن ایمان.

ـ شادی فرشتگان ـ هم صدا شدن با خوبان ـ گام گذاشتن در نردبان کمال و بالندگی روح.

راستی و راستگویی، از نشانه­های عیان شخصیت بشر پاک طینت و الهی می باشد و از بزرگی روح خبر می­دهد. راستگو، نمایاندن حقیقت را  بر  خود  عیب  نمی­داند  و  همان را که هست، می­گوید ( حقیقی، 1391).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

1-4-1  هدف کلی

مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتارشهروندی مشتری با لحاظ کردن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان.

1-4-2  اهداف جزئی:

  1. مطالعه تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بر رفتارشهروندی مشتری.
  2. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی با در نظر داشتن تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بررفتارشهروندی مشتری.
  3. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان  با فرمت ورد