متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

قسمتی از متن پایان نامه :

ارائه بازخورد

 

بازخورد به ارائه دهندگان خدمات تأثیر مهمی را برای سازمان اعمال می کند و زمانی که اطلاعات مفیدی برای بهبود محصول حاضر و توسعه محصول جدید مورد بهره گیری قرار گیرد، ممکن می باشد بر روی هزینه ها و درآمدهای سازمان تأثیر گذارد ( سادرلند[1]، 1998). هنگامی که سازمان بازخودهای مشتریان را بکار می برد، اهمیت بازخورد به عنوان علل موفقیت، ارزشمند به نظر می رسد. به عقیده فرنیل و ورنرفلت (1988)، نصب و راه اندازی 800  شماره تلفن رایگان بواسطه ی کاهش حجم معاملات مشتریان در تعویض محصولات در مدیریت تدافعی شرکت تأثیر داشته می باشد. بتنکورت (1997) تصریح می کند که ماهیت خاص کارت های اظهار نظر مشتریان، مدیران را قادر خواهد ساخت تا معضلات قابل توجه سازمان خود در فعالیت ها را پیدا کنند. فن -آوری های جدید مانند اینترنت و ایمیل بطور قابل ملاحظه ایی در مفهوم بازخورد، بواسطه ی تعریف جدیدی از آن به عنوان آنـــی، رسایی و کمیت بیشتر؛ تغییر ایجاد کرده اند ( دانکن و موریرتی[2]، 1998). این تعامل باعث می گردد ارائه دهندگان خدمات به گونه مستقیم و غیر مستقیم قادر به ردیابی نیاز مشتریان ، خواسته ها، علایق و کیفیت محصول خود باشند. ارائه بازخورد به ارائه و یا پیشنهاد اطلاعاتی به ارائه دهنده خدمات تصریح دارد ( گروت، 2008). به گونه کلی، بازخورد به عنوان ” طبقه ایی از رفتار که با انتقال اطلاعات از سوی مشتری سر و کار دارد ” تعریف شده می باشد ( سادرلند ، 1998). ممکن می باشد در این تعریف به نظر برسد که توصیه ها شبیه به بازخورد هستند. با این حال، تفاوت این دو واضح می باشد، زیرا بازخورد در ارتباط با انتقال اطلاعات به یک ارائه دهنده خدمات می باشد. بازخورد به ارائه دهنده خدمات را می توان در شکایت و تمجید از آنها طبقه بندی نمود.

[1] soderlund

[2] Duncan & Moriarty

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

1-4-1  هدف کلی

مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتارشهروندی مشتری با لحاظ کردن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان.

1-4-2  اهداف جزئی:

  1. مطالعه تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بر رفتارشهروندی مشتری.
  2. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی با در نظر داشتن تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بررفتارشهروندی مشتری.
  3. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان  با فرمت ورد

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید