متن کامل پایان نامه کارشناسی ارشد با فرمت ورد

عنوان کامل پایان نامه :

 مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

قسمتی از متن پایان نامه :

  • استقامت و پافشاری برای حق

حضرت علی علیه السلام می فرماید: «برای هر حقی باطلی نیز قرار داده اند. » و در عبارت دیگری از «حق و باطل » چنین یاد می کنند: «دایره حق در توصیف و اظهار، از هر چیزی وسیع تر می باشد، اما به هنگام اقدام از روی انصاف، مجال آن از همه چیز تنگ تر و کم وسعت تر می باشد. » علی علیه السلام در این عبارات می فهماند که در تعریف لفظی از «حق »، هر کس به اندازه وسع خود با زیباترین واژه ها به توصیف آن می پردازد، اما این ها غیر از تعریف لفظی چیز دیگری نیست و اصل «حق » وقتی معنا می گردد که از سر انصاف و اقدام به آن نگاه کنیم. مولاعلیه السلام در کلام کوتاه دیگری به زیباترین وجه از «حق و باطل » یاد می کند: «حق سنگین، اما گواراست و باطل سبک، اما بلاخیز و مرگ آور» ( نهج البلاغه،خطبه194/خطبه 216/حکمت 368).

  • وفای به عهد

واژه (وفا) در لغت، به معنای پایدار ماندن در عهد و به سر بردن در عهد و پیمان می باشد و در اصطلاح، عبارت می باشد از استواری در هر قرارداد و قوانین حقوقی، اقتصادی، نظامی، سیاسی….

همگان بر این باورند که وفای به عهد، یک اصل عقلایی می باشد و منحصر به یک عصر یا یک نسل نیست; از این رو همه عقلا به آن پایبند و معتقد می باشند. خداوند متعال وفای به عهد رادر سرشت بشر به ودیعه گذاشته می باشد; پس کسی که پیمان شکنی می کند،اول برای خود دلیلی می تراشد و سپس پیمانش را می شکند(مطهری، 1358). اگر وفای به عهد در هر جامعه ای مورد خدشه قرار گیرد، ثبات و قوام آن جامعه متزلزل خواهد گردید. قرآن یکی از صفات مؤمن را وفاداری اظهار می کند و می فرماید: (والموفون بعهدهم اذا عاهدوا…) مؤمنان زیرا عهد بندند، به عهد و پیمان خود وفادارند) (سوره بقره 177).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

 

1-4-1  هدف کلی

مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتارشهروندی مشتری با لحاظ کردن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

1-4-2  اهداف جزئی:

  1. مطالعه تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بر رفتارشهروندی مشتری.
  2. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی با در نظر داشتن تأثیر هوش اخلاقی کارکنان بررفتارشهروندی مشتری.
  3. مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری.

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با در نظر داشتن تأثیر تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان  با فرمت ورد